EN

פסטיבל הצילום הבינלאומי ה-9 מתארח בטמרה

13-22.9.22

פסטיבל הצילום הבינלאומי נודד לטמרה

مهرجان التصوير الدولي ينتقل إلى طمرة 

13-22.9.20200

שעות: 17:00 – 22:00

מתנ״ס זקי דיאב

הכניסה חופשית. הקהל הרחב מוזמן!

 

PHOTO IS:RAEL בפרויקט משותף עם עיריית טמרה שמחים לפתוח את פסטיבל הצילום הבינלאומי התשיעי בטמרה, בו יוצגו מיטב תערוכות פסטיבל הצילום הבינלאומי שהוצג במרכז דניאל לחתירה בתל אביב בנובמבר 2021, לצד תערוכה של צלמים מקומיים ותערוכה חברתית.

 

في مشروع مشترك مع بلدية طمرة ومنظمة PHOTO IS: RAEL ، يأتي المهرجان الدولي للتصوير الفوتوغرافي إلى طمرة هذا الصيف لإقامة احتفال بالتصوير الفوتوغرافي بالتعاون مع سكان المدينة.

 

פסטיבל הצילום הבינלאומי בטמרה מתקיים במסגרת "פסטיבל טמראויאת", הגדול בחברה הערבית בתחום האמנות החזותית, הפיסול והתיאטרון. בפסטיבל יתארחו אמנים מהארץ ומהעולם. לתכנית הפסטיבל המלאה: https://www.eventati.org/tamra2022#

במסגרת תכנית הנדידה של פסטיבל הצילום הבינלאומי התשיעי ברחבי הארץ, במטרה להנגיש את האירוע לקהל הרחב, הפסטיבל ייפתח ביום חמישי הקרוב ביישוב טמרה שבצפון הארץ.

פסטיבל הצילום הבינלאומי של PHOTO IS:RAEL הוא אירוע הצילום הגדול ביותר בישראל, והיחיד בעולם הנותן במה למאות צלמים מישראל ומהעולם לצד מאות משתתפי הפעילות החברתית של PHOTO IS:RAEL מקהילות מגוונות מכל רחבי הארץ. עבודותיהם מוצגות אלה לצד אלה, וכך אנו מבקשים להשמיע את קולן של אותן קהילות, להעצים איש את רעהו ולקיים נקודת מפגש עם עשרות אלפי המבקרים אשר פוקדים את הפסטיבל שנה אחר שנה.

אנו מאמינים כי יש בכוחה של אמנות ופעילות תרבותית לתת ביטוי לרב גוניות הקיימת בתוכנו, לגשר על פערים, לייצר שיח, לעורר השראה ולהניע שינוי חברתי משמעותי.

רשימת התערוכות:

נקודת מפגש (קול קורא)
מיתר
תחזית מזג האוויר
פסולת
הצלקות
דו קיום בצילום
עניינים שבלב
הארץ, מזווית אחרת
החיים בעיר – חזות עכשווית למנהגים בדואים מסורתיים
שליטה במבט שלי – דיסוציאציה יצירתית בצילום
מרתון הצילום ערד
תערוכת PHOTO IS:VOICE
עמותת "הלל – יוצאים בשאלה" | נכנסים לפריים
בגובה העיניים – תערוכת תושבי טמרה

 

לוגו של וואטסאפ