EN

קלאבהאוס גלים, חיפה

קלאבהאוס "גלים" חיפה הינו קהילה המורכבת מחברים (אנשים שחוו משבר נפשי בחייהם) ואנשי צוות, העובדים בשותפות מלאה למען השגת מטרות קהילתיות, מימוש פוטנציאל ומטרות אישיות של חברי הקהילה.
הערכים המרכזיים של הקלאבהאוס מושתתים על ערכים דמוקרטיים ושוויוניים, בהם כל אחד רשאי להשמיע את קולו וגם להוות חלק בהנהגת הדרך המשותפת. יחד יוצרים מרחב המעודד התפתחות אישית וקבוצתית, מרחב של בחירה, יצירה, לקיחת אחריות, יוזמה, נקיטת עמדה וקבלת החלטות.

שנת פעילות: 2018
מיקום: חיפה
ארגון שותף: קלאבהאוס גלים חיפה
אופי הקהילה: מתמודדי נפש
כמות משתתפים בפעילות: 10
גיל המשתתפים: 20-65
מנחת PHOTO IS:VOICE: מיכל שהם שביב.

מדברי המנחה: "הגעתי פעם בשבוע לשעתיים, עם מצלמות ורעיונות לגבי פעילות אפשרית. בכל פעם אנו עוסקים בסוגיה רלוונטית לאותו יום, לאותו רגע, לאנשים הספציפיים שהגיעו, נעזרים בשפת הצילום המאפשרת למשתתפים להתייחס למציאות חייהם החיצונית והפנימית בכאן ועכשיו, לבטא רגשות, מחשבות, זיכרונות, אסוציאציות ע״י צילום ושיתוף עם חברים אחרים.

גולת הכותרת של כל מפגש היתה הקרנת הצילומים על מסך ומתן משוב והתייחסות של המשתתפים לצילום ולמצלם בדרך מכבדת, מפרגנת ומלאת אנושיות, צחוק והומור משותף של אנשים החווים התמודדויות דומות ומורכבות ויחד עם כך מתעקשים לחיות את חייהם ולהנות מהם במלואם.

"ההתנדבות בקלאבהאוס גלים תרמה לי המון במובנים רבים, חוויתי היכרות עם אנשים יצירתיים ואמיצים שחולמים יחד ומעיזים לממש ולהשפיע".

צילם: מיכאל

לוגו של וואטסאפ